Födelsedagsutlottning

book birthdayDå var det dags att fira bloggens fyraårsdag ordentligt med en utlottning av böcker. De är skänkta av Lennart på Vängåvans bokhandel här i Sundsvall – tack för det!

Följande böcker finns att välja på (länkar till mina recensioner om jag läst dem).

20150111_151349

Skuggan av Anna av Rebecca James.
Låt inte den här stan plåga livet ur dig, Mona av Anneli Jordahl.

20150111_151414

Sommaren utan regn av Maggie O’Farrell.
Huset mittemot av Alex Haridi.

20150111_151434

Medan mörkret faller av Anna Lihammer
Innan jag brinner av Gaute Heivoll

Några av dem är s.k. läsex och har den stämpeln på sig.

Reglerna är enkla, det är ju ändå en utlottning…

1. Kommentera det här inlägget att du vill delta. Skriv i kommentaren vilka böcker du är intresserad av. Skriv också vilken bok du mest ser fram mot att läsa 2015.

2. För extra lott, skriv om utlottningen på din blogg (om du har en sådan). Se till att länka till ditt inlägg så jag hittar det.

3. För extra lott, följ bloggen på någon social media (Facebook, Instagram och/eller Twitter). Gör du redan det så kommentera det.

Utlottningen avslutas söndag 18 januari 23.59.
Vinnaren har chans på två böcker, övriga en bok.

Lycka till!

31 kommentarer

  1. Klart jag vill vara med att tävla!
    Grattis på födelsedagen!

    Jag väljer böckerna
    Skuggan av Anna av Rebecca och Medan mörkret faller av Anna Lihammer! Verkar spännande böcker helt enkelt.

    http://cissigrip.blogg.se/2015/january/lottens-bokblogg-fyller-ar.html

    Följer dig även på FaceBook och Instagram!

    Den bok jag ser fram emot i år är 2 recex som jag väntar på och som heter I dödens labyrint. Eller menar du utgivna i år??
    Kram Cissi

    Gilla

  2. Grattis! Är gärna med och tävlar 🙂

    Jag har skrivit ett inlägg om tävlingen på bloggen http://lacrimamens.com/blog/tips-om-en-utlottning-5.html och följer dig redan på både Twitter och Facebook 😉

    De böcker jag är mest intresserad av är de böcker som verkar vara mest populära, Skuggan av Anna av Rebecca James och Huset mittemot av Alex Haridi.

    Den bok jag ser mest fram emot är Carry On av Rainbow Rowell, som kommer ut i oktober sedan. Lång väntan…

    Gilla

  3. Jag är gärna med och är mest intresserad av Sommaren utan regn och Medan mörkret faller.
    Allra mest ser jag fram emot att börja läsa Under vintergatans alla stjärnor av Camilla Davidsson. Följer din blogg på både instagram och twitter. 🙂

    Gilla

  4. Här har jag bloggat om utlottningen och jag gillar såklart redan på facebook. ☺https://bokdivisionen.wordpress.com/2015/01/16/utlottning-hos-lotten/
    Jag vill ha Innan jag brinner och/eller Huset mittemot!

    Gilla

  5. Jag skulle gärna vilja ha Sommaren utan regn och Medan mörkret faller! Under 2015 ser jag fram emot Simona Ahrnstedts nya bok liksom Mios Blues av Kristina Ohlsson.
    Följer dig på Facebook!

    Gilla

  6. 4 år är inte illa! Och en utlottning är ju alltid kul. Jag skulle vilja vinna Sommaren utan regn och Låt inte den här stan plåga livet ur dig, Mona. Jag följer dig på Twitter. Den bok jag ser mest fram emot under nästa år är Magnus Chase and the Gods of Asgard – Rick Riordan. Nordisk mytologi är spännande!

    Gilla

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.