I love spring – tag

Jag har blivit taggad av Mia att göra den här

1. How is spring where you live?
Hm, ja det är verkligen vår. Förra veckan var det uppemot 20 grader, men på Valborg, första och andra maj så var det omväxlande snö, hagelskurar och sol. Idag är det soligt och verkar vara aningens varmare.

2. Most anticipated book release this spring?
Tjockare än vatten av Carin Gerhardsen och I maktens skugga av Viveca Sten.

3. Show us a book cover that reminds you of spring?
ochsenpaulett
Kanske lite somrigt, men det bästa jag kunde hitta.

4. Where are you going to read this spring?
Om det nu kan bli riktigt vårväder, dvs lite varmare, så tänker jag ta med mig boken ut i stolen som står på trappan just nu.

5. Find a cover with the sun on it.
FordCounty
6. What are your favorit spring reads?
Jag har nog inget speciellt ”vår-läsande” men många deckarförfattare brukar komma med sin årliga bok på våren.

7. Find a book with many different colors on it?
alliwantforchristmas

8. Whom do you tag?
Jag skulle tippa att många har gjort den men provar med
Monika
Carro
Ewa

11 kommentarer

  1. Våren är lite smått förvirrad där jag bor också. Vi klarade oss lyckligtvis undan snö, men Valborg regnade i stort sett bort (så som det brukar, sa till min syster: ingen Valborg utan regn!).

    Gilla

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.