Utlottning av Illdåd

Idag är det dags för den här bokbloggens allra första utlottning. Jag har deltagit i flera bokbloggsutlottningar och tycker det är galet kul att vinna böcker!

Det som finns i potten är ett exemplar av Thomas Eriksons Illdåd!

Jag läste den helt nyligen och vad jag tyckte kan du läsa här.

För att delta i utlottningen krävs att du svarar på följande frågor

1) Vilken bok vill du tipsa mig om och varför? Det ska helst vara en bok jag inte läst tidigare (eller i alla fall inte skrivit om på bloggen tidigare).

2) Vilken typ av inlägg skulle du vilja se framöver här på bloggen?

För att få en lott till utlottningen så räcker det med att du svarar i kommentarsfältet. Glöm inte din epostadress så jag kan nå dig.

För att få en lott till så kan du, om du bloggar, skriva ett inlägg om utlottningen på din blogg och skriva in länken här i kommentarsfältet.

Ditt svar vill jag ha senast fredagen 7 september.

Och kom ihåg: Lotten avgör:-D

6 kommentarer

  1. Jag vill ju så klart vara med 🙂

    Mitt boktips till dig är boken ”Mörker som gör gott” av Thomas Engström. Det är en bok som fler borde upptäcka.

    Din bokblogg är bra som den är, men det skulle vara roligt med ett inlägg om dina ”skämsböcker” om du har några sådana 😉

    Min e-postadress är: vastmanlandskan [at] gmail [punkt] com

    Bloggar så klart om utlottningen också 😉
    Håller tummarna!

    Gilla

  2. Först tänkte jag att det här var en omöjlig uppgift för mig – jag kan inte vara med i den här utlottningen, för alla böcker som jag har läst och vill rekommendera… har ju du redan läst och skrivit om på bloggen! Men, tog en titt i bokhyllan och hittade den bok som blev min första under sommarens semester, ”Himmelsdalen” av Marie Hermanson. Boken handlar om svenske Daniel som ska besöka sin tvillingbror Max i Himmelstal – en by uppe bland bergen i Schweiz. Byn är egentligen en klinik för människor med psykiska besvär och när sedan Max ber sin bror om en tjänst – att byta plats med honom för ett par dagar, blir det snart en ganska häftig spänningsroman. Välskriven och en riktig bladvändare!

    Jag tycker också att din blogg är bra som den är! Eftersom jag själv helst läser deckare och spänningsromaner samt någon liten kärlekshistoria då och då, kan det ju inte bli bättre – jag får alla tips jag behöver! Det skulle kanske vara kul att få månadens tips på bra ungdomsbok eller liknande men det finns säkert andra bokbloggar som recenserar böcker för yngre. Det skulle bara vara skönt att få tips från några med bra smak och allt samlat på ett och samma ställe! 😉

    Hej så länge! /Fanny

    Gilla

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.