Bokbloggsjerka 13-16 januari

Ytterligare ett tecken på att det är vardag igen är att Annika kommit tillbaka med sin Bokbloggsjerka igen. Kul!

Så här skriver Annika:
Vi kör en mjukstart: fick du några bokliga julklappar i år?

Faktiskt har jag redan skrivit ett inlägg om det redan. Men jag upprepar mig då;-)

Till jul fick jag:
Flash and bones av Kathy Reichs,
Jag älskar dig inte av Christina Stielli
The summer without men av Siri Hustvedt
Ingenstans under himlen av Liselott Willén
Marshmallows till frukost av Dorothy Koomson

Av dem har jag redan läst Reichs bok och Stiellis bok. Dessutom fick den 11-åriga dottern samt maken några böcker som jag nog kan tänka mig att läsa:-)

7 kommentarer

  1. Sv: Vilken tur att vi har sådana svärmödrar! 🙂
    Jag är lite nyfiken på Kathy Reichs böcker för jag älskar ju tv-serien Bones som bygger på dem. Har du sett den? Har de något gemensamt alls eller är det bara huvudpersonens namn i princip?

    Gilla

    • Jag har sett något avsnitt av Bones för länge sen. Häromdan zappade jag förbi ett avsnitt och såg en kort bit. Jag tror den har utvecklats till något annat än böckerna. Men är inte säker…

      Gilla

    • Det är precis sådant här som jag inte behöver veta… 🙂

      Jag har sett varenda avsnitt av Bones, däremot har jag inte läst något av Kathy Reichs. Men det får nog bli ändring på det nu…

      Gilla

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.