Den 7 januari 2011 skrev jag mitt första inlägg här på bloggen. Fem år senare har jag skrivit över 1600 inlägg. Det första året hade jag ca 4000 visningar. 2015 var jag uppe i nästan 54 000 visningar! Totalt drygt 194 000 visningar. Dessutom har bloggen gett mig nya bokfrälsta vänner, kontakter med författare och en möjlighet att ”prata böcker” som jag älskar. Det hade jag aldrig trott!book birthday

En femårsdag bör man fira med pompa och ståt men det får bli en lite enklare sorts tävling än jag haft tidigare år.

I år är priset en valfri bok, som får kosta max 150 kronor
(priset utgår från vad som anges på Adlibris eller Bokus).

Så här gör du för att delta:

  1. I kommentarsfältet till det här inlägget anger du
    1. Vilken bok du ser mest fram mot att läsa 2016.
    2. Vilken bok du vill vinna i utlottningen.
    3. Din e-postadress.
  2. För en extra lott delar du inlägget på blogg, instagram, facebook eller på annat sätt. Ange länk i kommentar.
  3. Du måste ha kommenterat inlägget (och länkat/delat om du vill det) senast fredagen den 15 januari 2016 (kl 23.59).

Lycka till!