Nya bokförvärv – Februari 2018

Februari har varit en lite lågintensiv månad vad gäller bokinflödet för egen del. Till familjen som helhet är det en annan sak. Men med tanke på mina bokhögar av olästa böcker har det varit en välkommen andningspaus.

Här kommer mina tillskott.

Först Hemmets trygga vrå av Cara Hunter från Louise Bäckelin förlag. Låter som något som skulle passa mig!

Vid ett besök i Akademibokhandeln så plockade jag upp den här boken: Alla hjärtans mirakel av Simona Ahrnstedt. Läst men inte recenserad än.

Sen en efterlängtad debutbok från Forum: Maestro av Geir Tangen. Läst men inte recenserad, men jag kan avslöja att det var en bok i min stil…

Sist ut för månaden var Se henne försvinna av Eva Dolan. Jag har läst två böcker i den här serien, och har gillat dem, men nu ligger jag efter.

Och det var allt!  Färre in än lästa den här månaden. Inte illa.

2 kommentarer

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.