Bokutlottning #deckaresåklart

I förra veckan trillade ett efterlängtat recensionsexemplar in. Och sen fick jag ett till exemplar av samma bok i måndags. Efter att kollat med Piratförlaget så väljer jag att lotta ut det ena exemplaret här på bloggen.

Vilken bok det är? Jo, en rykande färsk deckare i den hårdkokta stilen. Blod på snö av Jo Nesbø.

DSC_0024

Vill du delta? Jamen, det är klart du vill! Så här går det till.

1. Lämna en kommentar på det här inlägget där du berättar för mig vilken deckarförfattare du allra helst skulle vilja lyssna på när han eller hon berättar om sina böcker och författarskap. Din mejladress måste finnas med så jag kan kontakta dig.

2. För en extra lott sprider du budskapet om utlottningen i någon form, på din blogg (om du har en), på facebook eller på instagram. Skriv i kommentaren hur du gör. Tagga gärna med #deckaresåklart.

Utlottningen pågår fram t.o.m. söndag 7/6 kl 23.59.

Lycka till!

11 kommentarer

  1. Jag vill jättegärna vara med och tävla. 🙂
    Carin Gerhardsen lyckas fängsla mig redan från början hon har ett lättsamt och välskriven språk. Hammarbyserien är en av mina favoriter. Undrar hur hon tänker om sitt skrivande framöver.

    Gilla

  2. Jag tar en lott! Jag skulle tycka det vore intressant att höra Kristina Olsson berätta om sitt skrivande och sina olika serier.

    Gilla

  3. Ja, jag är med och har skrivit om det här http://violensboksida.bloggplatsen.se/2015/06/04/11113123-bokutlottning-jamen-den-vill-jag-verkligen-lasa/

    Jag skulle gärna lyssna på Elly Griffiths (hm vi är visst flera om det ser jag). Hennes böcker är så mångfacetterade, god research, roliga karaktärer som dyker upp liksom helt naturligt och historier som bränner till. Och omslagen, vem fixar dem och har hon själv egna idéer, de är ju ursnygga…

    h55n/at/yahoo.se

    Gilla

  4. Alexander McCall Smith
    Jag får hans nyhetsbrev som är väldigt personligt utformat. Det känns som att vi känner varann väl men att eftersom han befinner sig i Afrika vi inte kan umgås just nu. Jag vill höra hans röst!

    Gilla

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.