Utlottning av En enda natt

Den svenska romancedrottningen Simona Ahrnstedt har kommit ut med en ny bok: En enendanattenda natt. Vad jag tyckte om boken kan du läsa här.

Det råkar vara så att jag har två exemplar av boken och därför så lottar jag ut ett av exemplaren.

För att delta i utlottningen så

1. Skriver du en kommentar nedan i det här inlägget. Skriv din e-post adress. Berätta också vilken bok du ser fram mest mot att läsa i höst.

För extra lotter:
2. Gilla bloggens sida på Facebook.
3. Skriv om utlottningen på din blogg.

Kom ihåg att skriva i din kommentar om du gillat bloggens sida och/eller skrivit om den på din blogg.

Du kan alltså få som mest tre lotter.

Utlottningen pågår till tisdag 23 september 23.59.

 

29 kommentarer

  1. Jag har läst författarens tidigare böcker och gillat dem skarpt. Kul att du gett hennes senaste bok gott omdöme. Jag deltar gärna i utlottningen.

    Den bok jag mest ser fram emot att läsa i höst är Fredrik Backmans bok Britt-Marie var här. Fullkomligt älskade En man som heter Ove men var inte speciellt förtjust i Min mormor hälsar och säger förlåt. Rent språkligt tycker jag att Backman är en svårslagen författare.

    Gilla

  2. […] Lottens bokblogg har en utlottning där man om man har tur kan vinna Simona Ahrnstedts nya bok En enda natt. En bok jag sett fram emot att läsa så självklart vill jag också vara med i utlottningen. Nu håller jag tummarna! […]

    Gilla

  3. Hej
    Jag är gärna med i utlottningen! Den bok som jag ser fram emot mest är nog Kiera Cass The One, har varken hunnit köpa hem den eller läsa den – men ser enormt mycket i fram emot det:D

    Gilla

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.