Tisdagstrion v. 33: En bok i varje färg

Från Ugglan & Boken: Varje tisdag kommer jag att publicera en trio böcker på ett visst tema, och du är varmt välkommen att delta! Knåpa ihop din egen trio, lämna din länk här i kommentarsfältet och hoppa runt på andra deltagares bloggar och ta del av spännande tips. Alla teman finns bestämda i förväg och går redan nu att läsa här (och via länk på Ugglan & bokens startsida). 

Vecka 33 är temat En bok i varje färg

Hurra! Tisdagstrion är äntligen tillbaka! Men uj, så svårt ämne. Hur sjutton ska man tolka det? Alltså varje färg kopplat till vad? Man ska väl ändå ha tre? Jag gör det enkelt för mig och tar tre böcker i färger som jag tycker om. Ingen koppling, inget tema i temat. Utom att jag läst och gillat alla tre då. De är inte bara i en färg, men jag tycker de domineras av en färg

15 kommentarer

  1. Tyckte också det här temat var svårtolkat, det finns ju väldigt många fler färger än tre 😁 Jag har inte läst någon av dina, men annat av både Nadia Hashimi och Christoffer Carlsson.

    Gilla

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.