I veckans Top Ten Tuesday har The Broke and the Bookish satt temat till: Top Ten Series I’ve Been Meaning To Start But Haven’t

Det här temat är ju lite bedrägligt. Jag behöver ju inte tio serier till att läsa… Det skulle vara lättare att lista serier där jag läst första boken men inte mer. Jag la till ett ”kanske” i titeln för jag är inte säker på om jag vill börja. Av de serier jag listade sist det här temat var i Top Ten Tuesday har jag faktiskt börjat på nio av tio.

  1. Roslund & Hellströms serie om Ewert Grens.
  2. Cilla & Rolf Börjlinds serie om Tom Stilton och Olivia Rönning.
  3. Anders de la Mottes serie MemoRandom.
  4. Anna Jakobson Lunds serie Systemet.
  5. Cecilia Samartins serie Señor Peregrino.
  6. Richard Castles serie om Nikki Heat.
  7. Någon av Ingrid Hedströms serier.
  8. Åsa Hellbergs serie Sonja.
  9. Stuart Mac Brides serie om Ash Henderson.
  10. Hjorth & Rosenfeldts serie om Sebastian Bergman.

Hm, ja detta kanske kan vara en slags påminnelselista för egen del.

