I veckans helgfråga så frågar Mia: Hur ser din bokönskelista ut? Veckans bonusfråga(förutom tips på hur man botar huvudvärk): Vad ska du köpa till din mamma på mors dag? 

Just nu har jag faktiskt (!) ingen färdig bokönskelista men här är några som jag definitivt vill läsa så snart de kommer (och förmodligen införskaffa på något vis):

  • Dead Woman Walking av Sharon Bolton (bara ett klick borta…)
  • Vi mot er av Fredrik Backman (kommer i augusti)
  • Hon som vakar av Caroline Eriksson (kommer i augusti)
  • Allt eller inget av Simona Ahrnstedt (kommer i november)
  • Krokas av Elin Olofsson (kommer i september)
  • Blod i dans av Gard Sveen (bara ett klick borta…)
  • Alla böcker i serien om Christer Wijk och Puck Bure av Maria Lang fr.o.m. En främmande man

Bonusfrågan passar jag på då vi inte brukar ge saker på mors dag (min mamma fyller år i morgon så fokus ligger mer där…).

Huvudvärk brukar jag försöka med Alvedon, värmekudde, mycket vätska, salta snacks, choklad… Ja, det beror på varför jag har huvudvärk. Hemskt är det så nu hoppas jag Mias gått över!

