I veckans helgfråga frågar MiaVilken är din sämsta läsmånad och varför tror du det är så? Bonusfråga: Vad läser du just nu?

Sen jag började blogga och började föra statistik så har det varit februari. Kortaste månaden kanske helt enkelt? Förra året var det dock juni, då flyttade vi från hus till lägenhet och det fanns noll tid för läsning kändes det som. I år så var det dåligt flera månader i rad i början av året, var så jättetrött hela tiden. Trötthet, mycket på jobbet och tid, detta eviga problem, avgör.

Tillägg: Även Annika frågar i sin BokbloggsjerkaDenna vecka blir det en suuperlätt fråga: vad läser du just nu? Så här kommer det kombinerade svaret:

Jag läser Kongens Nei av Alf R Jacobsen. Vi såg filmen i söndags, boken är en hyllvärmare och Boktolva, så jag passade på när jag kände mig inspirerad. Trots alla recensionsexemplar…

