Det kommer många nya spännande böcker nu under våren och några av dem har hittat hem till mig!

Piratförlaget undrade om jag ville läsa De mörkermärkta av Mattias Levinger och Johannes Pinter. Ja tack sa jag.

Som en överraskning (från förlaget eller författaren?) dök En sax i hjärtat av Marie Bengts upp. En pusseldeckare sitter ju aldrig fel.

Samma dag dök två böcker upp. Från Albert Bonniers förlag kom den mycket efterlängtade Törst av Jo Nesbø. I en utlottning hos Bokföring enligt Monika vann jag Du glädjerika sköna av Sara Olsson.

Ännu en efterlängtad bok kom från Harper Collins: Fixaren av Gabriella Ullberg Westin.

Ännu ett efterlängtat recensionsexemplar kom till slut från Norstedts (vad posten pysslade med undrar jag…): Det du inte vet av Anna Jansson

Jag älskar ju verkligen att få så fina och spännande böcker, men lite ångest får jag nu över att det går så långsamt för mig att läsa jämfört med förut.

 

