I veckans Top Ten Tuesday har The Broke and the Bookish satt temat till: Top Ten Books On My Spring TBR

Eftersom min att-läsa-lista är längre än tio böcker så begränsar jag mig till de som redan ligger och väntar på mig. Och våren får börja nu och sträcka sig t.o.m. maj.

  1. Kemisten av Stephanie Meyer. Recensionsexemplar som blev liggande tyvärr.
  2. The Girls av Lisa Jewell. Bokcirkelbok.
  3. Kråkornas fest av George R R Martin. Makeutmaningen.
  4. Eragon av Christopher Paolini. Makeutmaningen.
  5. Efter din död av Eva Dolan. Recensionsexemplar.
  6. Cold Earth av Ann Cleeves. Födelsedagspresent.
  7. Entry Island av Peter May. Recensionsexemplar.
  8. De mörkermärkta av Mattias Leivinger och Johannes Pinter. Ett recensionsexemplar som ska vara på ingång.
  9. The Girls av Emma Cline. Julklapp.
  10. Det måste vara här av Maggie O’Farrell. Julklapp.

Och så har jag en skrämmande hög av andra böcker jag borde läsa…

