helgfraganVi är många som saknar Annikas Bokbloggsjerka. En av dem är Mia och hon har tagit tag i saken och startat Helgfrågan. Klart jag försöker haka på så gott det går.

Helgfrågan lyder: Vad ska ni göra i helgen? Hur ser läsplanerna ut för helgen?

Den här helgen blir det fokus på familj och vänner hoppas jag. Är nämligen så att jag i morgon fyller jämna år och då ska det ställas till med kalas har jag hört ryktas. Jag vet var vi ska hålla till och vad vi ska äta, men i övrigt så sköter maken och barnen all planering. Alltså har jag ingen aning om vad jag ska göra i övrigt i helgen och vilka jag får träffa 😉

Blir det något läst (vilket en bra födelsedag förstås innehåller tid för) så fortsätter jag på den bok jag började häromdagen: Kall, kall jord av Adrian McKinty. Jag hoppas ju också fortsätta se någon av alla de TV-serier vi följer just nu.

