hettihyllanDags för Hett i hyllan – inspirerad av Bokföring enligt Monika som skriver så här:

Jag bara gissar nu, men jag tror inte jag är ensam om att ha en del böcker i hyllan som stått där i evinnerliga tider. Är det inte dags att de där, halvt, bortglömda böckerna får ta lite plats och synas? Jo, det tycker jag. Verkligen. Därför kommer de, en efter en, att dyka upp här varje torsdag under rubriken Hett i hyllan. Lite lagom tvetydigt, eller hur? Vad har du för dolda skatter i hyllan?

Vi befinner oss fortfarande i januari 2013 och min födelsedag. Den här boken fick jag av min mamma och jag har ingen aning om varför. Antingen var det ett spontanköp eller så var det en sammanblandning med någon annan bok jag önskade mig. Under the Fish and Over the Water av Peter Terson. Det verkar vara en pjäs. Jag hittar ingen beskrivning på webben och vad värre är så hittar jag den inte i hyllan! Nåja, den får vara med här ändå, även om jag nu blir osäker på om den kanske ”försvann” i flytten?

underthefish

