Några tillskott har det ändå blivit den här månaden.

Jag fick mitt första norska recensionsexemplar: Biter av lykke av Anne Ch Østby. Jag har läst den men inte kommit mig för att skriva recensionen.

dsc_0269

 

Från Modernista har jag fått Kall, kall jord av Adrian McKinty

dsc_0268

Vid ett besök i Stockholm så försökte jag hålla mig från att köpa böcker, men en bok fick ändå slinka med. Vissa författare står på Auto-buy. The Beautiful Dead av Belinda Bauer.

img_20161127_104040

Från Louise Bäckelin förlag kom Den gode lögnaren av Nicholas Searle. En av de nominerade till Svenska Deckarakademins pris för bästa till svenska översatta kriminalroman.

dsc_0267

Från Swedish Zombie kom en novell i epub-format: Kadavernatten av Lova Lovén.

kadavernatten

Jag försöker verkligen läsa alla recensionsexemplar men just nu är det svårt med orken.

