Vad är väl en bal på slottet bokmässa… Nej, jag är inte där i år heller. Helt enkelt för att jag inte tyckte jag kunde ta ledigt från mitt jobb. Som jag skrev på Instagram så har jag istället varit hemma med en hemsk huvudvärk. Så jag har sovit rätt mycket. Men det var inte det som inlägget skulle handla om.

Fyra år i rad har jag ordnat ”cybermingel” på bloggen och det har varit rätt kul att läsa lite om vad andra som inte är på mässan gör och tänker just de här dagarna. Första året körde jag fler dagar, men övriga år bara en dag. Vill ni läsa från
2015 så finns det här,
2014 här,
2013 här, och
2012 här.

Så här skrev jag förra året och det gäller i år också:

Hur går det till? Ja, som när man minglar som vanligt. Dvs vi småpratar i kommentarsfältet. Inget ämne är fånigt så länge tonen är vänlig. Så kör på!

Jag kastar ut den första frågan: Vad har ni pysslat med den här helgen? Eller de här dagarna som bokmässan pågår? Bokrelaterat eller inte spelar ingen roll, jag är bara nyfiken 🙂. Ni får gärna fortsätta med andra frågor i kommentarsfältet!