Veckans-bokbloggsfraga-300x273I veckans bokbloggsfråga frågar BarnboksbloggenHur gör du för att inte missa inläggen från dina favoritbokbloggar? Rss-läsare, bloglovin eller nåt annat alternativ? Följer du någon bokbloggare även i sociala medier som instagram, facebook eller twitter? 

Det här ska bli intressant att läsa om! För jag har verkligen inte styr på det här. Jag prenumererar på en del bloggar direkt och har Bloglovin. Men det enda resultatet är att mejlboxen svämmar över. Rss-läsare har jag inte koll på.  Jag kollar på vissa bloggar regelbundet men ibland glömmer jag ändå. Jag skulle vilja ha bättre koll, på något sätt så jag inte översvämmas av mejl, och jag vill inte ha något som surrar till i mobilen. Är det bara jag som är dålig på att sålla?

Jag följer flera bloggar på Instagram, Facebook och Twitter. Men både Twitter och Instagram har jag för många jag följer på, så då blir jag inaktiv där också. En del jag följer på Instagram (inte bokbloggar) lägger ut så mycket så flödet domineras. Jag sitter inte och kollar sociala medier på arbetet, så det blir på någon rast ibland, men mest på kvällen. Och då hinner mycket hända på en dag, och jag missar inlägg.