toptentuesdayI veckans Top Ten Tuesday har The Broke and the Bookish satt temat till: Ten Books To Read If You Are In The Mood For X

Jag är alldeles för trött för att lista ut något annorlunda, så jag tar det som ligger varmt om hjärtat: Spänning.

Mina exempel är böcker jag läst sen förra sommaren. Utan inbördes rankning.
I varje titel finns länk till min recension där ni kan läsa mer.

  1. Sjuka själar av Kristina Ohlsson.
  2. I Let You Go av Clare Mackintosh
  3. Snövit ska dö av Nele Neuhaus
  4. Skymningsflickan av Katarina Wennstam
  5. Nio månader av Cia Sigesgård
  6. Bränd himmel av Gilly Macmillan
  7. De försvunna av Caroline Eriksson
  8. Den åttonde dödssynden av Rebecka Edgren Aldén
  9. Mästare, väktare, lögnare, vän av Christoffer Carlsson
  10. Vita spår av Emelie Schepp