toptentuesdayI veckans Top Ten Tuesday har The Broke and the Bookish valt följande tema: Freebie Week! Pick a topic near and dear to your heart! Something you wished was on our official list!

Håhåjaja – beslutsångest! Men när det var Freebie tidigare så hade Monika valt Författare jag bara läst en bok av men vill läsa mer av. Så den snor jag förstås! Det finns så många så jag bestämde mig för att lista författare som faktiskt skrivit mer än en bok. I några fall har jag t.o.m. ytterligare böcker så det skulle bara vara att plocka ur hyllan. När jag gjorde listan insåg jag att den kunde dessutom blivit ännu längre.

  1. Louise Penny
  2. Elly Griffiths
  3. Gard Sveen
  4. Tove Alsterdal
  5. Liane Moriarty
  6. Ida Løkås
  7. Samuel Bjørk
  8. Jørgen Brekke
  9. Lisa Unger
  10. Jessica Schiefauer
