toptentuesdayI veckans Top Ten Tuesday har The Broke and the Bookish satt temat till Top Ten Books I’ve Recently Added To My TBR .

Det har inte varit så många som tillkommit nu i januari så jag får gå lite längre tillbaka. Dels är det några nya, dels några som jag av andra skäl ska läsa hyfsat snart. Några är julklappar.

  1. Mitt hjärta går på av Christoffer Holst. Har inte men vill läsa.
  2. Tillbaka till Black Rabitt Hall av Eve Chase. Har inte men vill läsa.
  3. Ben, ute i världen av Doris Lessing. Bokcirkelbok.
  4. Midnattssol av Jo Nesbø. Fick låna på jobbet.
  5. Ljuset vi inte ser av Anthony Doerr. Julklapp till maken.
  6. Orange is the new black av Piper Kerman. Julklapp till mig.
  7. Ensam på Mars av Andy Weir. Julklapp till sonen.
  8. Uglen av Samuel Bjørk.
  9. MemoRandom av Anders dela Motte. Julklapp till mig.
  10. The Janus Stone av Elly Griffiths. Julklapp till mig.
