toptentuesdayI veckans Top Ten Tuesday har The Broke and the Bookish satt temat till Top Ten Resolutions We Have For 2015 (can be bookish, personal resolutions, ”I resolve to finally read these 10 books, series I resolve to finish in 2015, etc.)

Jag är inte så mycket för nyårslöften, men jag har några mål som jag hoppas kunna nå upp till som har med läsande och bloggande att göra.

  1. Fullfölja Boktolva 2016
  2. Fullfölja Makeutmaningen
  3. Bli bättre på att besöka andra bokbloggar
  4. Fortsätta ta mig tid att gå på Bokens Afton och andra bokevent
  5. Fortsätta bokblogga
  6. Prioritera recensionsexemplar av böcker som jag verkligen längtar efter
  7. Återuppta bekantskapen med gamla favoriter
  8. Minska kraven på läsningen, läsa mer som jag känner för
  9. Bara välja utmaningar som stimulerar läslusten
  10. Hänga på bokcirklar på nätet som verkar spännande