Sen jag började bokblogga så brukar just den här helgen i september kännas lite jobbig. Instagram kan man knappt titta på, inte Facebook och så alla bloggar. Allt handlar om Bokmässan. Fast just i år så känns det inte så jobbigt ändå, för jag vet ärligt talat inte om jag hade orkat vara där. Jag är helt enkelt för trött och stressad. Så det känns helt OK att ägna helgen åt annat än att trängas med en massa folk. Men någon gång så…

Tre år i rad har jag ordnat ”cybermingel” på bloggen och det har varit rätt kul att läsa lite om vad andra som inte är på mässan gör och tänker just de här dagarna. Första året körde jag fler dagar, men övriga år bara en dag. Vill ni läsa  från 2014 finns det här2013 så klickar ni här, och 2012 här.

Så här skrev jag förra året och det gäller i år också:

Hur går det till? Ja, som när man minglar som vanligt. Dvs vi småpratar i kommentarsfältet. Inget ämne är fånigt så länge tonen är vänlig. Så kör på!

Jag kastar ut den första frågan: Vad har ni pysslat med den här helgen? Eller de här dagarna som bokmässan pågår? Bokrelaterat eller inte spelar ingen roll, jag är bara nyfiken 🙂

