Första dagen på semestern och en massa tid. Men plötsligt tappade jag både blogg- och läslusten. Hur kommer det sig? Hoppas verkligen det är högst tillfälligt. Nåja, tillsvidare får det bli enkätdags. Den här hittade jag hos Bokföring enligt Monika.

Jag heter Lotten
Jag är för tillfället uttråkad och oinspirerad.
Jag är bra på att formulera mig.
Jag tycker inte om när man inte vågar stå för det man tycker.
Jag är dålig på att hålla mig från nya böcker.
Jag läser så ofta jag kan.
Jag gillar när man skrattar tillsammans.
Jag sjunger sällan.
Jag älskar familjen.
Jag är inte speciellt bra på att rita.
Jag föredrar böcker framför spel.
Jag tycker om att resa.
Jag är beroende av latte.
Jag har på mig kläder jag trivs i.
Jag dricker te och latte.
Jag lyssnar på allt möjligt. Men just nu är det Stiftelsens senaste.
Jag blir arg på folk som behandlar andra illa.
Jag blir rädd av hotfulla människor.
Jag önskar att jag kunde slappna av.
Jag är pinsamt dålig på att bestämma mig.
Jag är uppväxt i Uppsala.

