Man skulle ju kunna tro att man skulle ligga lågt med nya böcker så här tätt på julen, men tja, så funkar det ju inte riktigt i det här hemmet 😉

Första recensionsexemplaret kom direkt från författaren. Ensamfjäril av Gabriella Ullberg Westin.

IMG_20150107_165126

 

Ytterligare ett recensionsexemplar från förlaget: Allt att förlora av Sabine Durrant:

IMG_20150108_174349Sen råkar det ju vara så att i januari fyller jag år och min familj vet ju hur de ska hålla mig nöjd och glad. Latte, choklad, och ….

IMG_20150121_173841Från maken: När kejsaren var gudomlig av Julie Otsuka och Min pappa Ann-Christine av Ester Roxberg.
Från dottern: Bröllopsnatten av Sophie Kinsella och Kvinna 22 av Melanie Gideon
Från min mor: Testimony of the Hanged Man av Ann Granger och The Architect’s Apprentice av Elif Shafak
Från sonen: Mr Mercedes av Stephen King

Ytterligare bokrelaterade presenter var filmatisering av 100 steg från Bombay till Paris och en box med filmatiseringar av Liza Marklunds böcker.

20150121_212331Bra början på året!

 

 

