Just nu…

… så här en seg lördagsmorgon har passar det med en bokbloggsenkät hämtad från Helena. Lagom lång.

Just nu…

– … läser jag: ”Innan floden tar oss” av Helena Thorfinn. Ett recensionsexemplar från Norstedts. Fascinerande och intressant.
– … väntar jag på: att jag ska få ändan ur och masa mig ut på promenad. Att all snön ska smälta bort. Att Carin Gerhardsens nya ska publiceras.
– … lyssnar jag på: i-poden på promenaderna fram och tillbaka till jobbet. Takida, September, Lady Gaga. Och så Mix Megapol och Radio Rix. I huvudet har jag just nu Kelly Clarksons senaste.
-… tittar jag på: Greys Anatomy på DVD. Revenge, Firman, Mord i paradiset (trist ersättning för Banks!), Skavlan, Maria Wern osv på TV.
-… är jag nyfiken på: flera av böckerna i min att-läsa-hög. Om Peter James nästa Roy Grace blir lika bra som tidigare.

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.